EASTPOLE E-POE OSTU- JA KASUTUSTINGIMUSED

Seisuga 01.01.2021

  1. Üldine

1.1 Käesolevad üldised ostu- ja kastustingimused (edaspidi Tingimused) kehtivad aadressil www.eastpole.ee asuvat e-poodi (edaspidi EastPole e-pood) kasutades ja sealt kaupasid (edaspidi Kaup) ostes. EastPole e-poe omanik ja opereerija (edaspidi Müüja) on East Pole OÜ (reg. nr. 10838721; aadress: Haraka 46, 80023 Pärnu; e-mail: info@eastpole.ee)

1.2 EastPole e-poe klientideks (edaspidi Ostja) võivad olla:

a)täisealised ja teovõimega eraisikud

b)juriidilised isikud

1.3 Kinnitades tellimuse EastPole e-poes, kinnitab Ostja, et:

a) tema poolt sisestatud isiklikud andmed on õiged

b) ta on täisealine ja täieliku teovõimega

c) ta on EastPole e-poe kasutustingimuste ja privaatsuspoiitikaga tutvunud, nendega nõus ning järgib neid.

1.4 Lisaks käesolevatele Tingimustele reguleerivad EastPole e-poe kastamisest tekkivaid õiguslikke suhteid Ostja ja Müüja vahel Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

  1. Hinna- ja kaubainfo

2.1 Tootepildid EastPole e-poes on illustratiivse tähendusega

2.2 Hinnad EastPole e-poes on väljendatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.3 Kauba hind ja saadavus EastPole e-poes võivad igal ajal ja ilma ette teatamata muutuda. Kui Kauba hind on tellimuse esitamise ja Kauba kätte saamise vahelisel ajal muutunud, jääb kehtima tellimuse esitamise ajal kehtinud hind.

2.4 Sõltuvalt Ostja eelistatud tarneviisist, võib kaupade hinnale lisanduda saatekulu, mis kuvatakse ostukorvis pärast tarneviisi valimist.

2.5 Müüjal on õigus EastPole e-poe vahendusel sõlmitud Müügilepingust taganeda ning jätta tellitud Kaup üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel:

a)Kaup on laost otsa saanud

b)tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega Kaubaga, mis on tootja laost otsa saanud, tootja tootevalikust välja läinud vms.

c)Kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti inimliku eksituse või süsteemivea tõttu.

  1. Kaupade ostmise protsess EastPole e-poes

3.1 Kaupade lisamine ostukorvi. Kaupade ostmiseks valib Ostja EastPole e-poes välja soovitud tooted ning lisab need ostukorvi.

a) Toodete ostukorvi lisamine ei kohusta Ostjat neid tooteid ostma

b) Ostukorvi lisatud kaupade kogust on võimalik muuta või kaupu ostukorvist eemaldada kuni tellimuse esitamiseni

c)Kuni tellimuse esitamiseni on Ostja ostukorvis olevad tooted saadaval ka teiste EastPole e-poe klientide jaoks

Ostukorvi paigutatud toodete kinnitamiseks ja ostuprotsessiega edasi liikumiseks vajuta nuppu Maksma

3.2 Ostja isikliku info sisestamine. Kui Ostja on varem juba kliendikonto loonud, siis EastPole e-poodi kliendikontoga sisse logides on kõik kliendiandmed juba täidetud. Oma esimese ostu sooritamisel peab Ostja täitma isikliku info ankeedi. Tellimuse esitamiseks on vajalikud: Ostja täisnimi, täielik aadress koos postikoodiga, telefoninumber ja e-maili aadress. Isikliku info kogumine on vajalik Ostja poolt esitatud tellimuse täitmiseks ja vajadusel kliendiga ühenduse võtmiseks. Kogutud isikuinfo kasutamisel ja töötlemisel jälgib Müüja EastPole e-poe Privaatsustingimusi ning kehtivaid seadusi.

3.3 Tarneviisi valimine. Transpordiks on järgmised võimalused:

a) Ostja võib kaubale EastPole lattu ise järele tulla. See kättesaamisviis on ilma lisatasuta.

b) Väiksemamõõdulised tellimused on võimalik saata Omniva või Smartposti pakiautomaatidesse.

c) Omniva postiteenusega

d) Ülemõõdulisi saadetisi (näiteks süstad, vesijalgrattad, ühes tükis aerud jne) on võimalik saata Itella kulleriga.

Vastavalt tellitud kauba suurusele on Ostjal võimalik valida kauba suurusega sobiv tarneviis. Saatekulu kuvatakse ostukorvis peale tarneviisi valimist.

3.4 Makseviisi valimine. Maksta on võimalik:

a) Pangalingi kaudu. Pangalingi kaudu on võimalik maksta Eesti, Läti, Leedu ja Soome suuremate pankade klientidel. Pärast pangalingiga maksmist on vaja vajutada „Tagasi kaupmehe juurde“

Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay

Läti pangalingid: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor

Leedu pangalingid: Swedbank, SEB ja Luminor

Soome pangalingid: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

b) Krediitkaardimaksega

c) Tavalise pangaülekandega, arve alusel.

Pangalingi- ja krediitkaardimakseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool EastPole e-poodi, turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga- ja krediitkaardi andmetele. Ostja isikuandmete vastutav töötleja East Pole OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

3.5 Tellimuse kinnitamine. Enne tellimuse kinnitamist kontrollib klient veelkord üle nii oma andmete õigsuse kui ka ostukorvi sisu vastavuse soovitule. Tellimuse esitamiseks peab vajutama nuppu „Esita tellimus“. Pärast tellimuse esitamist saadetakse Ostjale e-postiga tellimuskinnitus.

3.6 Makse sooritamine vastavalt punktis 3.4 valitud makseviisile. Toodete müügileping loetakse sõlmituks tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.

3.7 Kauba kohaletoimetamine. Laos olevate kaupade tüüpiline tarneaeg Eestisse on 1-5 tööpäeva, maksimaalne tarneaeg on 10 päeva alates makse laekumisest EastPole OÜ kontole.

  1. Tellimusest taganemine ja toodete tagastamine

4.1 Vastavalt seadustele kehtib EastPole e-poest ostetud kaupadele 14-päevane tagastusõigus. See tähendab, et eraisikust Ostjal on 14 päeva jooksul alates kauba kätte toimetamisest õigus ilma põhjendust esitamata ostulepingust taganeda ning Kaup tagastada või ümber vahetada.

4.2 Kui Ostja soovib kauba tagastada või ümber vahetada, saadab ta selleks vastavasisulise e-kirja aadressile info@eastpole.ee.

4.3 Toote tagastamise või ümber vahetamise korral saadab Ostja Kauba tagasi Müüjale hiljemalt 15 päeva jooksul alates vastava soovi avaldamisest.

4.4 Toote tagasi saatmisega seotud kulud kannab Ostja.

4.5 Tellimusest taganemise korral kannab Müüja tagastatud Kaupade eest Ostjale raha tagasi hiljemalt 15 päeva jooksul alates ostulepingust taganemise sooviavalduse saamisest, kuid Müüjal on õigus keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni Müüja on Müügilepingu esemeks oleva Kauba tagasi saanud või Ostja on esitanud Müüjale tõendid, et ta on Kauba tagasi saatnud.

  1. Pretensiooni esitamise õigus

5.1 Müüja vastutab Ostjale müüdud Kaupade lepingutingimustele mittevastavuse eest või puuduse eest, mis oli olemas juba Kauba üle andmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üle andmisest Ostjale.

5.2 Kauba lepingutingimustele mittevastavuse ilmnemisel saadab Ostja e-kirja kaebusega aadressile info@eastpole.ee hiljemalt ühe kuu jooksul puuduse ilmnemisest. Pretensioonis peavad olema välja toodud kliendi nimi, telefoninumber, tellimuse number ning Kauba mittevastavuse kirjeldus.

5.3 Müüja ei vastuta:

a)kasutaja süül Toote halvenemise/kahjustumise eest

b)puuduste eest, mis on tekkinud normaalsest kulumisest Toote sihipärasel kasutamisel

c)puuduste eest, mis on tekkinud Toote mittesihipärasel kasutamisel

5.4 Kui Kaubal ilmnevad puudused, mille eest Müüja vastutab, siis parandab või asendab müüja puudusega kauba. Kui parandamine või asendamine pole võimalik, tagastab Ostja puudusega toote Müüjale ning Müüja maksab Ostjale tagasi müügilepinguga seotud kulud.

  1. Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted

6.1 Müüja tagab Ostja andmete (sh. isikuandmete) kaitse ja kasutamise vastavalt seadustes ning EastPole e-poe privaatsuspoliitika tingimustes sätestatule. Müüjal on ilma Ostja nõusolekuta õigus töödelda Ostja andmeid ulatuses, mis on vajalik e-poe toimimiseks ning Müügilepingu täitmiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt Müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus saata Ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh. teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides.

6.2 Kui Ostja on andnud nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab Müüja neid andmeid privaatsuspoliitikas fikseeritud tingimustel ja eesmärgil, sealhulgas Ostjale teenuste ja kaupade sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS´iga).

6.3 Ostjal on õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, järgides tema e-posti aadressile saadetud otseturustuspakkumises olevat juhist või saates vastavasisulise e-kirja aadressile info@eastpole.ee.

  1. Vastutus

7.1 Müüja ei vastuta tellimuse täitmata jätmise või muude tagajärgede eest, mis on põhjustatud Tarbija poolt ebaõigete andmete esitamisest.

7.2 Müüja ei vastuta kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.

7.3 Müüja vastutuse maksimummääraks Ostja ees on Ostja poolt tehtud tellimuse hind.

  1. Vaidluste lahendamine

8.1 Vaidlused, mis on tekkinud Ostja ja Müüja vahel seoses EastPole e-poest Kauba tellimise ja ostmisega, lahendatakse läbirääkimiste teel.

8.2 Kokkuleppe mittesaavutamisel on Tarbijal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee), tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) või Harju Maakohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.